EXPEDIA VOEGT TWEE NIEUWE, REAL TIME TOOLS TOE AAN EXPEDIA.COM EN HOTELS.COM

Dankzij ‘Real Time Feedback’ en ‘Sell Tonight’ profiteren reizigers en hotels van real time informatiedeling

Amsterdam, 2 februari 2015 - Expedia, één van 's werelds grootste full service online reisbureaus, voegt twee krachtige nieuwe tools toe aan Expedia.com en Hotels.com. Dankzij ‘Real Time Feedback’ kunnen zowel consumenten als hotels vanaf nu profiteren van en inspelen op real time informatie over klantervaringen. Daarnaast zijn consumenten met behulp van ‘Sell Tonight’ altijd op de hoogte van real time prijzen en de beschikbaarheid van hotels. Tegelijkertijd ontvangen hotels doorlopend cruciale sturingsinformatie over de gemiddelde prijzen binnen hun markt. Hierdoor kunnen zij hun concurrentiepositie verstevigen. De investering in beide tools onderstreept Expedia’s focus op de nieuwste technologie en het bieden van de beste klantervaring in de digitale reiswereld.

 

Real time feedback
Met ‘Real Time Feedback’ kunnen reizigers op een eenvoudige en intuïtieve manier direct antwoord geven op drie korte vragen over de eerste indrukken van hun ontvangst. Via het Expedia PartnerCentral-systeem (EPC) wordt de feedback real time doorgegeven aan het desbetreffende hotel, zodat het hotel  in een vroeg stadium kan reageren en een mogelijk negatieve klantervaring kan voorkomen.

De beste deals
Met ‘Sell Tonight’ kunnen hotels hun real time prijzen en beschikbaarheid delen met klanten van Expedia.com en Hotels.com over de hele wereld. Consumenten zijn hierdoor altijd op de hoogte van de meest recente prijs- en beschikbaarheidsinformatie. Daarnaast verschaft ‘Sell Tonight’ hotels cruciale real time marktinformatie over de gemiddelde prijzen in hun markt. Hierdoor kunnen zij hun concurrentiepositie verbeteren en tegelijkertijd klanten de meest aantrekkelijke deals voorschotelen.  

Klik hier voor het volledige Engelstalige bericht.