Campagne

Expedia zomercommercial 2011 - Mikey's Waikiki

De tweede commercial in de zomercampagne Op je lijf geschreven reizen  geeft een kijkje op het Expedia-kantoor op 12 juni. Je krijgt een indruk van de meertalige, multiculturele sfeer en de reislustigheid van de medewerkers, waardoor zij klanten en reizigers van persoonlijk advies en tips kunnen voorzien.

 





Met deze campagne geeft Expedia een indruk van de wereld van Expedia. Zo wil Expedia klanten ervan overtuigen dat de mensen achter Expedia hun individuele behoeften begrijpen, doordat zij zelf reizigers zijn. We willen samenwerken met onze klanten om de beste mogelijkheden en oplossingen te bieden voor een onvergetelijke vakantie.

Expedia introduceert nieuwe advertentiecampagne in Nederland

Persoonlijke benadering biedt kansen voor de reismarkt

Amsterdam, 4 juli 2011 - Expedia, het grootste online reisbureau ter wereld, introduceert zijn nieuwe Europese advertentiecampagne in Nederland. Onder de naam 'Op je lijf geschreven reizen' laat Expedia zien dat achter Expedia een divers team van ervaren reis- en technologieprofessionals schuilt. Zij streven naar samenwerking met klanten om de beste producten en diensten te creëren voor een optimale reiservaring. Met de campagne wil Expedia de bekendheid als betrouwbare partner verder versterken.

Lees meer over:

Nieuwe tv-spot Expedia - Heb je alles

Bij Expedia werken mensen vanuit de hele wereld, zij spreken diverse talen en allemaal hebben ze hetzelfde gemeen: de liefde voor reizen. De zomercampagne Op je lijf geschreven reizen focust op de mensen achter het merk en hun passie voor reizen.

 





Bij Expedia willen we samenwerken met onze klanten om de beste mogelijkheden en oplossingen te bieden voor een onvergetelijke vakantie. Het doel van de campagne is om een indruk te geven van de wereld van Expedia en de mensen achter de website. We horen graag wat jullie van de commercial vinden!